Dagje actief in Kelowna (Myra Canyon) + video - Reisverslag uit Lillooet, Canada van Familie Karsten/Hoogendoorn - WaarBenJij.nu Dagje actief in Kelowna (Myra Canyon) + video - Reisverslag uit Lillooet, Canada van Familie Karsten/Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

Dagje actief in Kelowna (Myra Canyon) + video

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Juli 2017 | Canada, Lillooet

Hier een berichtje van de 30ft camper.

Aangezien wij 3 dagen op dezelfde camping stonden, zijn we gisteren naar de Myra Canyon geweest om daar de oude spoorbaan te bezichtigen die gebouwd is tussen 1912 en 1914 en uiteindelijk omgebouwd is tot wandel- en fietsroute. We werden om half 1 s'middags opgehaald op de camping door een Nederlandse familie die daar een fietsverhuur bedrijf zijn begonnen. Het was maar goed ook dat we opgehaald werden, we hadden daar nooit met de camper kunnen komen, het ligt namelijk hoog in de bergen en het is een hobbelige en niet geasfalteerde weg. Eenmaal daar aangekomen werden de fietsen van de aanhanger afgehaald en kregen we ieder onze eigen fiets en helm. De meiden zaten in een soort aanhangertje en zat aan Robin zijn fiets vast, dus die moest aardig trappen. Het was een hele mooie route om te fietsen en een hele rustige omgeving, met mooie spoorbruggen en 2 donkere tunnels. Het was een route van 12km maar dat was nog niet alles we moesten hetzelfde stuk ook weer terug fietsen, dus hebben we in totaal 24km gefietst en dat merkte onze billetjes wel aan het einde haha. Onderweg zijn we een aantal keren gestopt om natuurlijk mooie foto's te kunnen maken, en ook om ff wat uit te rusten en wat te eten en drinken en daarbij kwamen de eekhoorntjes ook ff gezellig bij ons kijken. Aan het einde van de rit werden we weer netjes terug gebracht naar onze camping. We hebben de dag weer eens afgesloten met een bbq en daarna nog lekker gezwommen met de meiden. Vandaag zijn wij aangekomen bij de volgende camping vlakbij Kamloops (Logan Lake Municipal Campground) het is hier heel rustig en een hele stille omgeving, we zitten aan het water. We hebben hier wel een klein beetje last van smog dat komt door de bosbranden die hier in de buurt zijn, en je ruikt het heel ligt maar hebben er gelukkig weinig last van en tot nu toe kunnen wij onze routes gewoon nog rijden. Als het uploaden lukt zal er ook nog een filmpje te zien zijn.

Groetjes van Ton en Wilma, Robin, Linda, Jaylynn en Fayènn

• 18 Juli 2017 - 10:10

Evelien Hoogendoorn:

Wat een geweldige reisverslagen heb je gedaan, eindelijk had ik ...waarbenjenu. kunnen openen ...wat zijn jullie aan het genieten zeg!!! Voor iedereen een Dikke kus maar vooral voor mijn Kleine meisjes...die ik enorm mis...Groetjes van Evelien...ook namens Ap.xxx

• 18 Juli 2017 - 19:21

Henny Hilhorst:

Heel leuk om te lezen wat jullie daar allemaal doen. Weinig last van de branden, behalve de rook. Grote groep Orka's gezien door Michel en Kirsten en nu allemaal op de fiets heel sportief. Veel plezier nog.
    Groetjes, Marian en Henny.

Tags: Kelowna