Van Jasper naar Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Familie Karsten/Hoogendoorn - WaarBenJij.nu Van Jasper naar Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Familie Karsten/Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

Van Jasper naar Banff

Blijf op de hoogte en volg Familie

25 Juli 2017 | Canada, Banff

Zo vandaag vertrokken uit Jasper en aangekomen in Tunnel Mountan-1 in Banff na ongeveer 238 km gereden te hebben zijn we gestopt bij Peyto Lake dit is een diepe valley met azuur blauw meer we moesten wel nog een eind lopen omhoog Wilma zag dit na een paar meter niet meer zitten en is terug gegaan naar de camper wij zijn doorgelopen naar boven en konden genieten van het mooie uitzicht dit was de moeite waard na terug komst bij de camper hebben we eventjes gauw een broodje gegeten en zijn toen naar onze camping gereden dit was nog ongeveer 110 km rijden
We kwamen om 14.30 aan en zijn toen gaan zwemmen behalve Ton en Wilma die bleven lekker bij de camper om nog te genieten van de zon.
Bij terug komst van het zwemmen zijn Michel en Kirsten naar hun eigen plek gereden om daar zelf wat te eten en de rest heeft lekker genoten van de bbq. Morgen gaan we nog 1x verkassen naar de naastgelegen camping namelijk Tunnel Mountan-2 en aan het einde van de dag komen Ad en Sheila (Ton zijn broer uit Canada en schoonzus) om de geleende spullen weer op te halen, zoals stoelen, bbq en speelgoed voor de kinderen etc. En als afsluiting gaan we dan gezellig met z'n allen bbq'en. De volgende ochtend moeten we vroeg op om de camper weer terug te brengen naar het verhuurbedrijf in Calgary en vervolgens weer naar het vliegveld op richting Nederland en landen dan donderdagochtend rond 8uur op Schiphol en worden dan weer met een grote taxibus opgehaald.

Dit is tevens onze laatste bericht helaas zit het er weer (bijna) op voor ons hebben ons prima vermaakt en hadden best nog wel langer willen blijven, maar ja dat is dan weer voor een volgende keer.

Groetjes van iedereen