River Safari + video - Reisverslag uit 100 Mile House, Canada van Familie Karsten/Hoogendoorn - WaarBenJij.nu River Safari + video - Reisverslag uit 100 Mile House, Canada van Familie Karsten/Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

River Safari + video

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 Juli 2017 | Canada, 100 Mile House

Vandaag zijn op safari geweest met de boot. Wij waren natuurlijk niet de enige die dit hadden bedacht, we moesten anderhalf uur wachten totdat we met de boot mee konden. Gelukkig waren we met de camper en hebben we eerst nog een lekker broodje gegeten en wat gedronken. Daarna zijn we met Zak (zo heette onze tour guide) het water opgegaan. Hij vertelde ons eerst wat we eventueel onderweg tegen konden komen, en dat het niet zeker was of we beren te zien kregen. Eenmaal aan het varen zagen we al snel een roofvogel vliegen naar zijn nest met kleintjes. We vaarden eerst nog langzaam over het water maar wat verder op het Lake gingen we vol gas over het water, dat was echt supergaaf. We hebben een tussenstop gemaakt bij een waterval wat ook erg mooi was om te zien, daarna zijn we weer vol gas over het water gegaan, totdat Zak ineens een beer zag lopen en daar langzaam naartoe ging. Toen we dichtbij waren werd de motor uitgezet en konden we de zwarte beer goed zien lopen, en hadden we even de tijd om dit goed op de foto en film te zetten. Daarna vaarden we weer terug en kregen we nog een verhaal te horen over hoe de beren daar leven en wat ze allemaal eten. We hebben het erg leuk gehad, zelfs Jaylynn en Fayènn hebben er van genoten.

Groetjes van ons allemaal