Onze eerste momenten in Canada - Reisverslag uit Calgary, Canada van Familie Karsten/Hoogendoorn - WaarBenJij.nu Onze eerste momenten in Canada - Reisverslag uit Calgary, Canada van Familie Karsten/Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

Onze eerste momenten in Canada

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Juli 2017 | Canada, Calgary

Lieve allemaal,

Op het moment dat dit geüploade berichtje verschijnt, hebben we waarschijnlijk een WiFi hotspot gevonden in Canada. We hebben een lange reis achter de rug die voor wat pijn in de billen heeft gezorgd, maar dat mag de pret niet drukken. Fayenn heeft languit over Robin heen geslapen en Jaylynn heeft heerlijk zitten kleuren met mama en oma. Ton, kirsten en Michel konden hun lol op met alle nieuwe films die er te zien waren.

We werden opgehaald door Ad en Sheila. Er was ook een cowboy aanwezig en een country bandje. Super leuk om gelijk in de sfeer te komen. Daarna zijn we naar het hotel vertrokken waar we nog even gezwommen hebben. Na het zwemmen zijn we gaan eten en hebben we vermoeid geprobeerd wakker te blijven. Maar.. rond 7 uur lagen we allemaal wel op bed.

Liefs, ons